14 kwietnia 2018

Oferta w pełnej krasie

Pełne komplety z oczekiwanymi od dawna bluzkami w składzie są już dostępne :)
Wszystkie, które aktualnie posiadam (4) zostały wystawione na #Allegro , natomiast dodatkowo posiadam aktualnie jeden gorset solo ( również dostępny na #Allegro).
Póki co jest samotny, ale niebawem będzie z niego cały komplet.

Natomiast co do samego #Allegro.
Jako, że w sumie dawno nic tam nie wystawiłam przeraźiła mnie troszkę aktualna wysokość prowizji od sprzedaży. Dla kategorii w której wystawiam moje komplety ( Dziecko) jest to 10% wartości sprzedaży. Dla kategorii którą uważam w sumie za właściwszą ( Rękodzieło) 15%.

Są to wartości troszkę z kosmosu. Nie mam pojęcia jakim cudem przy tej polityce nasze kochane #Allegro trzyma się jeszcze na rynku. Być może są jakieś okresowe promocje ( zapewne w okolicach świąt) lub oferta dla firm jest korzystniejsza. Niemniej bazowa jest jaka jest i z tego tylko i wyłącznie wynikają zawyżone, w stosunku do podanych na #OLX ceny.

Dlatego, czego na #Allegro nie bardzo wolno mi napisać przekażę tutaj -> proszę ws zakupu kontakotować się przez #OLX, mailowo, czy tutaj przez formularz. Tym sposobem, jesli oczywiście skorzystanie z rozwiązań #Allegro np. szybkich przelewów nie jest dla Państwa istotne unikniemy obustronnie niepotrzebnych kosztów.

Poniżej na osłodę wybrane zdjęcia kompletów :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powered By Blogger